Kursus 1: Svar synergi–den ultimative Online & Offline svar opfølgning værktøj

For at opbygge din forretning, har du bygge dine forretningsforbindelser. Jeg sagde, at det nu, jeg har sagt det før, og jeg vil sige det igen i hele dette kursus. MÃ¥ ikke bekymre sig om at opbygge din forretning, bekymre sig om bygning dine relationer og din virksomhed vil bygge selv. Der er alle former for let, selv automatisk, ting du kan gøre for at opbygge et forhold, og jeg vil komme ind pÃ¥ dem i senere lektioner. Først, skal du dog have et forhold, før du kan udvikle det til noget rentabelt. Hvordan gør du det? Hvordan gør du det, nÃ¥r du ikke har tid, energi eller gave gab? Med hensyn til de to første, alt hvad jeg kan sige er dette: Hvis du ikke tror du har tid eller energi nu til start og bygge en forretningsforbindelse, fine. Gør ikke. Du har masser af energi og tid senere, nÃ¥r du ikke har nogen forretning. Som for ikke at være en “mennesker person” eller at blive genert over at tale med nye mennesker, vil jeg vise dig hvordan man laver denne del sÃ¥ smertefri som muligt.

Den første ting at gøre, nÃ¥r tænker pÃ¥ at starte en forretningsforbindelse er at beslutte, hvem du vil have en med–indsnævre puljen af potentielle kunder. Det lyder mÃ¥ske ulogisk, men det er ligesom beskæring et træ. Nogle gange nødt du til at skære nogle nye vækst for at gøre det hele træet stærkere. Desuden, det er bare mindre mennesker, du er nødt til at bekymre sig om at tale med. Desuden, nÃ¥r du gør dette, kan du opdage, at du har ikke noget problem, forbinde med og tale med disse mennesker, fordi du har noget til fælles–din virksomhed. Hvilket bringer mig til de to letteste mÃ¥der nogensinde at starte en forretningsforbindelse: networking frokost og faglige aktiviteter.

Den networking frokost (nogle gange er det en morgenmad) er den nemmeste måde at møde potentielle kunder og klient henvisningskilder nogensinde. På det mindst smertefulde, du går ind i en restaurant, sidde ved et bord med et par fremmede, plop ned dit visitkort, spise frokost, lytte til en taler, så forlader efter indsamling visitkort af andre. Selvfølgelig, er dette ikke den mest effektive udnyttelse af din tid; ting tendens til at arbejde ud bedre hvis du chatte med folk du sidder med. Normalt, disse ting har en møde og hilse tid før måltidet serveres faktisk, og det er et godt tidspunkt at chatte med folk og passerer omkring dit visitkort. Sikker på du har til at interagere med mennesker, måske endda fremmede, men det er faktisk meget lettere end det ser ud, fordi alt, hvad der er ude i fri. Det vil sige forventer folk du at tale om dig selv og din virksomhed og hånd dem dit visitkort. Du skal, naturligvis returnere favor, og lade dem gøre det samme. I henseende, her er et tip, som vil gøre det lettere for dig at arbejde i rummet: taler mindre, lytte mere. De fleste mennesker antager du er interesseret i dem og tænke bedre af du for at være det, og de fleste mennesker vil antage du er interessante og intelligente indtil du bevise det modsatte.

Hvis du ikke er involveret i en erhvervssektor eller faglig organisation, rive dig selv væk fra denne lektion og Deltag én eller endda to eller tre, nu. Jeg vil vente. Ok god. Ikke alene er det en stor ting at deltage i sådan en gruppe med hensyn til at holde op med din virksomhed, det er en fantastisk måde at generere forretning. Den bedre kendte du er i din branche, jo mere sandsynligt er du til at få den virksomhed, som en anden er konflikt ud af eller ikke har tid eller mulighed for at gøre. Yderligere, mennesker, der er accessoriske til din branche, men afgørende for at få erhvervslivet forventes at deltage i disse ting. For eksempel, kan en ejendom planlægning advokat være en del af det sydlige Arizona ejendom planlægger Rådet, en branche, der mødes en gang om måneden for en middag foredrag. Ved middag, vil at advokat sandsynligvis sidde med andre advokater, CPA, livsforsikring fagfolk og finansielle rådgivere. Alle disse mennesker er kilder til business for advokaten og vice versa.

Industrien og professionelle grupper skal være effektiv, kræver normalt en lidt mere end den gennemsnitlige networking frokost. Hvis du ønsker nogen at tage dit visitkort, og faktisk gøre noget med det udover smide det væk, du skal gøre dig selv kendt, og har tillid til, til gruppen. Volontør for noget. Tale ved en frokost, skrive en artikel til nyhedsbrevet, donere Mødeforum. Gøre noget udover bare deltage i (selv om det er bedre end ingenting). NÃ¥r du gør disse ting, behøver du ikke at bekymre dig om at forsøge at tale med folk; de vil være at tigge for at tale med dig. En korrelation til at deltage i industrien og professionelle grupper og deltage i deres arrangementer deltager i deres online aktiviteter. Næsten hver gruppe har en listserv eller en opslagstavle; bidrage til den. Dette er nok faktisk den letteste enkelte mÃ¥de at møde business henvisningskilder–endnu nemmere end den networking frokost.

Når du møder nogen og beslutter du ønsker at starte et samarbejde med dem, følge lige med det samme. Den næste dag er bedst, men inden for tre dage er afgørende. Intet udarbejde behøves her, bare en hurtig e-mail eller telefonopkald at nævne, at det var rart at tale med dem og du vil gerne møde igen. Sørg for at bede om at mødes igen. Hvis du lovede en slags oplysninger, Sørg for at levere det. Efter hurtigt opkald eller e-mail, sende en note kort med din visitkort inde, gentage dig selv. Det er et godt tegn Hvis de følger med dig også at nævne at de var lige ved at ringe eller e-mail til dig, men hvis du ikke kan høre noget, ikke flipper ud. Forholdet bygning er en langsom proces, give det tid. Gå videre til den næste kontaktperson.

Læs vores andre kurser på: Hvad skal man gøre på et møde med en potentiel kunde og hvordan til at følge op på mødet; Hvordan man bedst at forblive i kontakt med din klient, og hvordan du holder din klient lykkelig i forhold til

Alle bedste, Wolf Krammel